De vlucht en de eerste indrukken op de basis - Reisverslag uit Perth, Australië van Tim Bax - WaarBenJij.nu De vlucht en de eerste indrukken op de basis - Reisverslag uit Perth, Australië van Tim Bax - WaarBenJij.nu

De vlucht en de eerste indrukken op de basis

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim Bax

01 Oktober 2014 | Australië, Perth

Hee allemaal,

Hier de eerste gebeurtenissen op de vllucht en in Australie. Het reizen liep voorspeodig, De 2e vlucht naar abu dhabi was erg relaxt. Lekker eten en drinken. Supèr geregeld. Nu vergeet ik te vertellen dat mijn visa niet correct was. Dit ontdekten ze in Dusseldorf. Gelukkig kon ik deze opnieuw aanvragen in abu dabhi. Dan moest ik wel mijn bagage afhalen en opnieuw inchecken in Australie. No stress. Haha. Als je mij kent, kun je dat misschien niet voorstellen. In Abu dhabi aangekomen, drie kwartier later dan mijn aankomsttijd zou zijn, ging ik op weg naar de bagage luggage of hoe je dat ook noemt. Ik stond 20 min in de rij en toen werd ik geholpen. Er klopte iets niet, maar ze snapten niet wat dat was. Vervolgens vroegen ze waar ik heen moest en ik zij Perth. En ze stuurden mij weg. Ik moest ergens anders heen. Ik kreeg de tijd niet om uitleg te geven dat ik opnieuw moest inchecken. Vanaf toen ben ik drie keer de verkeerde kant op gelopen. Wat een ramp. Ik dacht en hoopte dat het goed zou komen met mijn bagage. Ik had de juiste gate uiteindelijk gevonden. Prima vlucht. Goed geslapen. De vlucht had dan wel een uur vertraging maar ok. Ik had geen nieuwe visa en mijn bagage niet kunnen inchecken. Ik hoopte dat ze dat in zurich toch hadden gedaan. Maar in abu dhabi aangekomen. Geen tas te zien op de band. Hier was ik al bang voor. Ik vragen en bleek dat er een correctie was ofzo. Maar er was al zoveel gebeurt, dat ik het kon hebben. Ik had ook geen adres. Batterij leeg en geen internet. Zij moesten weten waar ik heen ging. Ik zij ywam. Uitgeschreven dan hoor, maar ze konden me niet verstaan. Ze zeiden dat ik een accent had. Haha en dat zeggen hun. Ik heb gelukkig kunnen lachen. Uiteindelijk kreeg ik 45 dollar voor hun fout en kan ik hoop ik morgen of overmorgen mijn tas oppikken. Ik ben opgehaald bij het vliegveld. Op naar ons huisje en de bases. Een rondleiding gehad. Engels spreken is een opgave zeg en het verstaan. Kost veel energy. Gelukkig zijn de mensen hier erg relaxt. Ik heb dacht ik alle staf ontmoet. Lieve en leuke mensen. Ik ga mij denk ik snel thuisvoelen. Gelukkig wordt ik voorzien in dekens, tandenborstel etc. Zit allemaal in mijn tas. Ik schrijf nu lekker uitegbreid. Heb alle tijd. Straks zal dat misschien wat anders gaan. Ik heb op de bases alleen wifi. Daar kan ik tot 10 uur savonds terecht. Niet in het weekend denk ik. In ons huisje heb ik dat niet. De bases van ywam is hier echt anders. Indeling maar ook de ligging. We liggen aan autoweg en voorderest allemaal wegen en huizen. Ik ben trouwens de eerste student. Morgen komen er drie meisjes. De anderdn vrijdag. We hebben een groep van 23 studenten blijkt nu. Mooi clubje. Nou ik hou het hier maar bij.

  • 01 Oktober 2014 - 14:19

    Tamara:

    Wat een avontuur meteen zeg! Jammer dat je visa nietgoed was. Als je tas er nog niet is kun je gewoon nieuwe spullen kopen. Alsnje het bonnetje bewaard kun je dat zo terug vragen van de vliegmaatschappij.

  • 01 Oktober 2014 - 14:25

    Jan En Gerrie Vels:

    Nou je eerste avontuur is alweer achter de rug.
    Gewoon rustig blijven en alles komt goed.
    Veel zegen en een fijne tijd

  • 01 Oktober 2014 - 14:49

    Joke:

    Super !! dat het goed is gegaan,ik had al een paar smsjes gestuurd. Blij dat ik wat hoor/lees.
    Een hele goede tijd,gaat vast goed komen. Dikke knuffel hvj succes met het terug krijgen van je tas gaat vast goed komen.

  • 01 Oktober 2014 - 14:58

    Aart Veijer:

    Pffffff wat een belevenissen al en je was nog geen eens gearriveerd!!!!!!!!!. Blij dat je nu bent waar je zijn moet.Je kan tegelijk al als gastheer optreden nu je de eerste van de groep bent. Nou Tim we volgen je verdere belevenissen met interesse. De beste reisgids heb je aan je zijde.
    Gods zegen toegewenst. Willy en Aart

  • 01 Oktober 2014 - 16:31

    Jan Bax:

    Wat een belevenissen, nu al. Bijzonder, zoals je daar mee om bent gegaan. Velen zouden totaal in stress zijn geschoten. Ik ben trots op je. Zo zal Zijn genade de komende 6 mnd er voor jou zijn, Tim. Maak je dus in geen ding bezorgd. Hij is er bij.
    Fijn ook dat je daar lieve en aardige mensen hebt ontmoet. Heb een goede nacht...

    Hvj Pa.

  • 01 Oktober 2014 - 16:48

    Danielle Hollaar:

    Ha broer lief!
    Wat een reis...sjonge ik ben trots op je, je bent er!!!
    Nu op.....naar de reis van je hart!
    Tof dat er veel lieve en leuke mensen zijn.....maarre ze boffen ook ECHT met JOU in de buurt!
    Suc6 met je eigen plekje te vinden in alles!
    Doeiiiii!

    Groetjes Daan

  • 01 Oktober 2014 - 17:04

    Margreet Hendrikse:

    Wauw, Tim alleen om er te komen is al een hele onderneming, maar je bent er en de rest komt ook goed.Heel veel zegen. Groetjes Chris en Margreet

  • 01 Oktober 2014 - 17:12

    Bjorn:

    Hé Tim,
    Wat een verhaal alweer zeg. Zo ik zou flink hebben gestresst hoor! Gelukkig is alles weer goed gekomen en ben je veilig op je bestemming. Hopelijk is je tas ook snel binnen zodat je je eigen spullen weer hebt! Wat fijn trouwens dat je een goed gevoel daar hebt. Alles komt goed broeder, de Heer is met jou. 1 John 3: 2-3.

    Gods zegen, Bjorn

  • 01 Oktober 2014 - 17:51

    Peter:

    Haha die tweede zin; Het reizen liep voorspeodig, en dan zon verhaal erachteraan. Mooi dat je er toch zo op kan terug kijken haha!

  • 01 Oktober 2014 - 17:52

    Peter Brummel:

    Die hierboven ben ik dus

  • 01 Oktober 2014 - 18:35

    Owen Niemeijer:

    haha held, gelukkig is alles goedgekomen. ik had wel verwacht dat je ging stressen maar goed om te horen dat je dat tog onder controle hbt ;). nog een goede tijd en spreek je gauw weer via mail ofso.
    ps: een tip voor engels spreken en verstaan, paar pilsjes doen wonderen

    HVJ!! x Owen

  • 01 Oktober 2014 - 18:53

    Ome Jan:

    Het liep allemaal niet op rolletjes, het begon al in Düsseldorf met het visum en hoe het verder ging, maar je hebt je er goed door heen geslagen, knap van je.Nu even bijkomen. Goede tijd daar.

  • 01 Oktober 2014 - 20:54

    Ericjan En Kim:

    Hee! Fijn om te lezen dat je veilig bent aangekomen :). Ik had al op google earth de buurt geinspecteerd ;). Had de snelweg al gezien :p. Hopelijk heb je er weinig last van de tijd dat je daar zit. Maar dat komt vast goed! Als je over 6 maand terug komt wil je niets anders meer dan engels praten! We kijken uit naar je volgende avonturen! Liefs eric-jan, kim en de kiddies

  • 01 Oktober 2014 - 21:40

    Ellytervelde:

    Tim, het ga je goed jongen! Met Gods hulp!

  • 01 Oktober 2014 - 22:48

    Joke:

    Hoi Lieve Tim,

    Slaap lekker Hij geeft het zijn beminde in de slaap. Ik ben trots op je,hoe je het allemaal hebt gered.
    Hij zal over jou waken,
    dikke knuffel

    ma hvj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Tim Bax

Ik ben Tim bax. Ik ben 23 jaar. Ik leef in een groot gezin met veel broers en zussen. Het belangrijkste moment in mijn leven vond plaats toen ik 19 jaar was. Ik leerde Jesus kennen als mijn Redder en Verlosser. En God als mijn Vader. En de Heilige Geest als mijn Helper. Wat ik graag doe in mijn leven is Hem aanbidden in alles wat ik doe! Vandaar deze mooie reis naar Australië.

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 597
Totaal aantal bezoekers 9691

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: