Twee weken later,, - Reisverslag uit Perth, Australië van Tim Bax - WaarBenJij.nu Twee weken later,, - Reisverslag uit Perth, Australië van Tim Bax - WaarBenJij.nu

Twee weken later,,

Door: tim bax

Blijf op de hoogte en volg Tim Bax

13 Oktober 2014 | Australië, Perth

Nou de eerste lesweek zit erop. Dat is wel wat anders dan lekker achterover hangen. Thema; Gods stem verstaan. Was goed. We hadden ari die werkt in Indonesie. Hij heeft ons genoeg stuff gegeven waar we over na konden denken. Het was op zich nog een relaxe week. Niet te vroeg uit bed enzo. Al veel contacten gelegt. Iedereen is erg open, dus easy op dat vlak. Relaties blijft nog ff achterwegen. Engels praten is zoals ik al zij niet mijn sterkste vak, maar onthouden al helemaal niet. Sommige woorden duurt nog wel ff, voordat ik het uit mijn hoofd weet. Uiteraard leer je een hoop. Mensen om hulp vragen of zeggen i dont get it. Normaal vind ik dat lastig, maar nu kan niet anders. En uiteraard hb ik van die momenten dat ik maar gewoon "ja" zeg. The easy way. Uiteraard ben ik hier voor mijn schepper en ik maak bijzondere dingen mee op persoonlijk vlak. Hij raakt mijn hart continue en ik merk zoveel vreugde. Super vet. De worship hier is super vet. Je ervaart dat God in ons midden is. Op moment vind ik het erg moeilijk om mijzelf te uiten, en mensen om mij heen te vinden het denk ik ook moeilijk om contact met mij te zoeken, dus op dit punt struikel ik vaker op een dag. Misschien iets om voor te bidden. Oja het water smaakt hiernaar chool. Zalig! Gister wezen hiken in de bergen. Super mooi. Vier uur lang gelopen. Berg op en af. Haha dat noemen ze praktice. Ben benieuwd naar de rest. Het landschap was wel super! En we zagen kangerous in het wild. Geniaal. We zijn vaonchtend begonnen met extersize of hoe ze dat noemen. 6 uur beginnen we. Aardig zwaar, maar wel lekker op zich. Nou ik hou het hier maar bij.

  • 13 Oktober 2014 - 13:03

    Bert En Corry Bax:

    Lieve Tim
    Ik vind het bijzonder dat je zo open durft te schrijven over de dingen waar je tegen aanloopt. Hardstikke goed van je want daardoor kunnen we gericht voor je bidden.
    Ik wil Psalm 16:8 aan je doorgeven en houd je daaraan vast. Je behoeft na twee weken nog niet alles onder de knie te hebben en met iedereen open en goed contact. laat je daarin maar leiden door Gods Geest en Hij zal de juiste contacten geven.
    Wij wensen je Gods shalom toe lieve Tim.
    Liefs van Corry en Bert bax

  • 13 Oktober 2014 - 13:28

    Rita:

    Hoi Tim,
    De reactie hierboven vind ik goud!
    De uitdaging is er, maar je mag ook steeds weer schuilen bij je Goede Herder - en ga jezelf niet vergelijken met anderen die meer ervaring met engels hebben. Jij bent Tim en God is blij met je! Zeph.3:17 :))
    Groetjes,
    Rita

  • 13 Oktober 2014 - 17:08

    Joke:

    Het was super tof!!om gisteren even te skypen. Tim het is super hoe kwetsbaar jij je opstelt,dicht
    bij jezelf blijft. Wees in geen ding bezorgd,de relaties komen wel,geef jezelf de tijd.
    Gaat helemaal goed komen Tim.
    Super dat God steeds jouw hart aan raakt. Dat is ook Zijn bedoeling,en weet je Tim Hij kan het ook bij jou doen,omdat je er open voor staat. Het is niet altijd gemakkelijk.
    Tim een dikke knuffel.
    En Zijn Sjalom.
    Hvj.
    Ma

  • 13 Oktober 2014 - 17:31

    Chris:

    Hoi Tim,
    Wat mooi om jou zo te kunnen volgen. Het is goed om te lezen dat God zo met je bezig is.
    Maak je vooral geen zorgen over het uiten en de contacten om je heen, je bent een gaaf mens dit komt echt wel goed. Als ik aan je denk komt altijd deze tekst Mat 17; 5 Hij was nog niet uitgesproken, of de schaduw van een stralende wolk trok over hen heen, en uit de wolk klonk een stem; Dit is mijn geliefde zoon in hem vind ik vreugde.
    Dit is hoe God naar jou kijkt Tim, Hij kan zijn ogen niet van je afhouden.

    Een gezegende tijd,
    Margreet en Chris

  • 13 Oktober 2014 - 18:26

    Marry:

    Wat heerlijk om je nieuws te lezen. Lekker enthousiast. Contact leggen komt vanzelf als je iets beter vooruit kunt met je Engels. Maar dat gaat komen hoor

  • 13 Oktober 2014 - 18:29

    Marry:

    Mijn bericht gong er al van door. Maar ik wilde zeggen dat het goed gaat komen Tim. We bidden voor je. Heerlijk dat je zo geniet.
    Lieve groet

  • 13 Oktober 2014 - 18:45

    Adri En Marijke:

    Ha Tim , Leuk om je verhalen te lezen. Fijn dat je kunt genieten van de dingen die je meemaakt. Een mooie tegenhanger voor de uitdagingen die je tegenkomt. Ga zo door!
    Hartelijke groeten

  • 13 Oktober 2014 - 19:29

    Aart En Willy:

    Hoi Tim. Goed om zo van je te hoeren. Wat maak je al fijne dingen mee en goed om zo van de natuur te kunnen genieten. Lastig dat je geduld met jezelf moet hebben in het leren van de taal, maar je zal snel merken dat er elke dag meer woorden bij komen die je kunt gebruiken. Heb je af en toe nog contact met een Nederlander? Zodat er ergens een moment is dat je zonder taalbarrière even van je af kan kletsen? Anders is er altijd nog een momentje skype hopen we. Gods zegen Groetjes van ons

  • 13 Oktober 2014 - 21:23

    Daan:

    He lieve broer!

    Ohhhhhh kwijl...ik wil ook best effe een wandeling door die fantastische bergen maken....heb je niet iemand nodig die je rugzak moet dragen.....ahhhhh......klinkt goed! Enne ik lees al steeds meer engelse termen door je mail heen....wie weet komt er een dag dat je zegt....hoe zeg ik dat ook weer in het nederlands :) hihi!
    Vet dat de aanbidding zo goed is! Een plek om op te laden, te veranderen en te geven!
    Best place to be! Dicht bij God's hart!

    Knuffel Daan

  • 13 Oktober 2014 - 22:22

    Bart En Marieke:

    Gaaf Tim om te lezen dat het goed gaat en ervan geniet! Veel zegen gewenst voor de komende tijd!

  • 14 Oktober 2014 - 08:10

    Emiel En Jet:

    He Tim...mooi om je verhalen te lezen. Je bent gewoon begonnen met je DTS...hoe vet is dat. God is in controle Tim, je bent een top gozer..geniet lekker daar en leuk om af en toe even te lezen hoe het met je gaat. We bidden voor je .

  • 14 Oktober 2014 - 23:08

    Ome Jan:

    Heey Tim, mooi om van je te horen dat het vet en cool, super mooi, veel vreugde,super vet etc. heel veel positieve dingen die daar gebeuren. De wat lastige dingen gaan ook zeker goedkomen. Ik denk dat de Heer de komende tijd nog hele mooie dingen voor je in petto heeft. Laat de Heer maar de regieseur zijn dan komt het vast goed. Bijdeze ook de groeten van Luut, die belde tijdens deze reactie enne uiteraard ook mijn hartelijke groet en Zijn Shalom, wij hvj.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Tim Bax

Ik ben Tim bax. Ik ben 23 jaar. Ik leef in een groot gezin met veel broers en zussen. Het belangrijkste moment in mijn leven vond plaats toen ik 19 jaar was. Ik leerde Jesus kennen als mijn Redder en Verlosser. En God als mijn Vader. En de Heilige Geest als mijn Helper. Wat ik graag doe in mijn leven is Hem aanbidden in alles wat ik doe! Vandaar deze mooie reis naar Australië.

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 9686

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: