Lorre update - Reisverslag uit Perth, Australië van Tim Bax - WaarBenJij.nu Lorre update - Reisverslag uit Perth, Australië van Tim Bax - WaarBenJij.nu

Lorre update

Door: Tim bax

Blijf op de hoogte en volg Tim Bax

02 Januari 2015 | Australië, Perth

He allemaal,

Ff een kort bericht vanuit India.
Het gaat goed hier. We arrived safely. It is very impressive to see how the people live here. Today we really start with reading the bible. I enjoy it really much. It is awesome to be here and God is still working in me. I use my staff here tablet so next time will
The update be bigger. Bless you guys!

  • 03 Januari 2015 - 18:48

    Marry:

    Leuk Tim even een Engelse update! Heel veel zegen in dit nieuwe jaar! Nieuwe uitdagingen en ben benieuwd wat voor verassingen de Here voor je heeft dit jaar!
    Lieve groet.

  • 05 Januari 2015 - 21:59

    Bert En Corry Bax:

    Niet te geloven Tim, je bericht in het Engels,super wat ben jij een snelle leerling zeg. Heb een geweldige tijd met de Heer in India. Volgens mij ben je net op tijd weg uit Australië met al die bosbranden.(grapje).
    Wij wensen je een gezegend 2015 toe lieve Tim en God bless you.Enjoy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Tim Bax

Ik ben Tim bax. Ik ben 23 jaar. Ik leef in een groot gezin met veel broers en zussen. Het belangrijkste moment in mijn leven vond plaats toen ik 19 jaar was. Ik leerde Jesus kennen als mijn Redder en Verlosser. En God als mijn Vader. En de Heilige Geest als mijn Helper. Wat ik graag doe in mijn leven is Hem aanbidden in alles wat ik doe! Vandaar deze mooie reis naar Australië.

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 9696

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: