Aan het einde gekomen van de frontline dts! - Reisverslag uit Ambon, Indonesië van Tim Bax - WaarBenJij.nu Aan het einde gekomen van de frontline dts! - Reisverslag uit Ambon, Indonesië van Tim Bax - WaarBenJij.nu

Aan het einde gekomen van de frontline dts!

Door: tim bax

Blijf op de hoogte en volg Tim Bax

20 Maart 2015 | Indonesië, Ambon

onze dts zit erop lieve mensen,, wauw zo raar. Besef het nog niet bepaald. Het is nu lekker rUstig aan doen. En woensdag op Naar het vliegtuig. Donerdag morgen kom ik aan in Dusseldorf. Zeker zin in. We hebben onze eerste student al uitgezwaaid. De rest volgt in de aankomende dagen. Ik ben 1 van de laatste die vertrekt. Het was een goede laatste week. Een hoop gezelligheid. Leuk om iedereen van onze school weer te zien en te dollen met hen. Dat had ikzeker gemist. Ik merkte dat het erg moeilijk was om dicht bij Jesus te blijven op 1 of andre manier. Veel afleidingen etc. En ik wist niet zo goed wat ik ermee moest. Ik kon alleen maar uitroepen naar de Heer en Hem te vragen mij te helpen. Ik verlangde echt naar een ontmoeting met Hem. Gister hadden we een service op de basis. Dat was zo cool. Deze vrouw van 80 die sprak was hilarisch. Maar zo goed wat ze deelde over de waarde die we hebben, doordat we naar het evenbeeld van God geschapen zijn. En zo zouden we naar een iedr moeten kijken. Achter al de rotzooi die de mens draagt. De bijbel zegt; we zijn allemaal slechte mensen, maar Gods genade is genoeg om ons leven te veranderen. En Zijn doel nog steeds voor een ieder is relatie hebben met Hem., dus we zouden iedereen naar de waarde die de Heer ons heeft gegeven moeten behandelen.
Daarnaast niks dan alleen God zou ons waarde moeten moeten geven. Wij geven werk etc waarde. zij horen ons geen waarde te geven. Of je nou een schoonmaakbaan hebt of een kantoorbaan, of je nou golf beoefend of voetbal, wij geven waarde aan dit alles. We zouden ons niet waarde moeten geven in 1 van deze dingen, want we weten onze waarde alleen in Jesus! De waarde die we echt hebben en met deze waarde geven wij waarde in alles wat we doen. Maar om terug te komen op mijn worstelingen en mijn verlangen om Hem te ontmoeten. Vanavond had ik die ontmoeting met de Heilige Geest. Hij bemoedigde mij zo en ik ervoer zoveeel vreugde en liefde van Hem. Kon alleen maar huilen en tegelijk blij zijn. God is goed en vol liefde! Ik heb geen idee wat ik doe de laatste dagen. Ik hoop nog wat leuks te bezoeken en vooral tot rust te komen. Merk dat, dat erg lastig is na altijd met mensen om je heen te hebben geleefd. En lekker genieten van het warme weer. Nou tot snel allemaal. Ik zie uit om jullie alleen te zien En te spreken! Ik wil jullie ook erg bedanken voor jullie steun vanuit Nederland in de laatste tijd. Jullie zijn geweldig. Dat God jullie daarvoor mag zegenen, zoals jullie een zegen ware voor mij! Greatings,,

  • 20 Maart 2015 - 15:41

    Daan:

    Ha lieve broer van me!

    Heerlijk dat je weer terug komt, ik zie er naar uit...je verhalen te horen..!
    Kom lekker tot rust! Geniet!
    En nog een VET AMEN! Op je verhaal hierboven.....je waarde in God zoeken! Net zoiets als:
    Jesus at the center.....zo'n vet nummer, van Israel Houghton, volgens mij heb ik hem je wel eens laten horen via de mail.........wauw als ik dat ten volle doe.....dan LEEF je zo anders! Nu zing ik het gewoon maar heel vaak...zodat de waarheid...steeds meer praktijk word!
    Een dikke knuffel van ons!

    Groetjes Daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ambon

Tim Bax

Ik ben Tim bax. Ik ben 23 jaar. Ik leef in een groot gezin met veel broers en zussen. Het belangrijkste moment in mijn leven vond plaats toen ik 19 jaar was. Ik leerde Jesus kennen als mijn Redder en Verlosser. En God als mijn Vader. En de Heilige Geest als mijn Helper. Wat ik graag doe in mijn leven is Hem aanbidden in alles wat ik doe! Vandaar deze mooie reis naar Australië.

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 9692

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: