eerste week in india - Reisverslag uit Perth, Australië van Tim Bax - WaarBenJij.nu eerste week in india - Reisverslag uit Perth, Australië van Tim Bax - WaarBenJij.nu

eerste week in india

Door: tim bax

Blijf op de hoogte en volg Tim Bax

06 Januari 2015 | Australië, Perth

Hee allemaal,

I can only write in english. I can say that it is a big experience to be here. It is very shocking to see how people live here. It is dirty everywhere. No garbitschbins, but they throw most of the time there garbitsch on the ground. The people are very kind en nice. They really want to help you, when you don't now tge way or something. If you looked lost, in a few seconds there standing a cople of guys around you. Super cool. In traffic there is no structure and rules. It's crazy. And they hunk to communicate and that is sometimes pritty anojing. But i like the now structure. i finish in a new blog

  • 06 Januari 2015 - 06:10

    Joke Niemeijer:

    Hoi Tim

    Dat is wat anders dan Nederlands,super!! Zo te horen gaat het goed.
    Het is elke keer weer super om je blogs te lezen,alleen nu even wennen.
    Zo blijven wij toch op de hoogte.
    Hé Tim veel liefs zet,m op.

    Heel veel Zegen en Zijn Sjalom toegewenst
    een dikke knuffel.
    Ma

  • 07 Januari 2015 - 13:39

    Ans:

    Hallo Tim,
    wat een avontuur leuk om te lezen dat het goed met je gaat.
    groetjes Rinie en Ans

  • 07 Januari 2015 - 15:16

    Marry:

    Wat goed van jou Tim om het in het Engels te proberen, het is prima te lezen en te begrijpen!
    Ja in India kun je van alles meemaken. In gedachten reizen we mee en bidden mee.
    Lieve groet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Tim Bax

Ik ben Tim bax. Ik ben 23 jaar. Ik leef in een groot gezin met veel broers en zussen. Het belangrijkste moment in mijn leven vond plaats toen ik 19 jaar was. Ik leerde Jesus kennen als mijn Redder en Verlosser. En God als mijn Vader. En de Heilige Geest als mijn Helper. Wat ik graag doe in mijn leven is Hem aanbidden in alles wat ik doe! Vandaar deze mooie reis naar Australië.

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 9730

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: