Een laatste kan om onze groep te sponseren,, - Reisverslag uit Perth, Australië van Tim Bax - WaarBenJij.nu Een laatste kan om onze groep te sponseren,, - Reisverslag uit Perth, Australië van Tim Bax - WaarBenJij.nu

Een laatste kan om onze groep te sponseren,,

Door: tim bax

Blijf op de hoogte en volg Tim Bax

06 December 2014 | Australië, Perth

Hee lieve mensen,

Morgen starten we met het belopen van de jacobs letter. De trap met 242 traptreden, die we gaan belopen voor 2 uur. We doen dit in 3 groepen. Onze outreach teams. Dit is een laatste kans om ons te sponseren. Tot dus ver heb ik nog niemand die mij sponsert per keer dat ik trap op en trap af ga. Ik vraag jullie nog een keer om mij hiervoor meer te motiveren! Dat zou geweldig zijn. Er zijn twee mensen zover die een bedrag geven. Uiteraard zou dat ook cool zijn. Elk klein bedrag helpt! Woensdag moet al het geld binnen zijn voor de laatste studenten. Dat is een bedrag van 9000 euro. En we verwachten dat, dat binnen gaat komen en hopelijk met wat hulp vanuit het trotse Nederland.
Ff een update over het geld dat we eerst nodig haddden en Gods voorzienigheid zover. We hadden 25000 nodig en nu nog 9000. God leeft dat kan ik jullie vertellen en Hij verlangt te voorzien in geld als we dat nodig hebben.. 1 student van onze klas had binnen 3 dagen bijna 3000 dollar binnen. Sommigen ontvingen 500 dollar op hun rekening van onbekende mensen. Super cool dus.
Een simpele bemoediging alleen, ben ik ook blij mee. Nou veel zegen in het koude Nederland. Hier is het 10 uur in de ochtend en ik denk al 25 graden. Phoe wat een warmte...

  • 06 December 2014 - 13:20

    Jan En Gerrie Vels:

    Nou Tim voor elke keer naar boven € 10,00 en naar beneden € 10,00 dus ik zou zeggen doe je best en laat even weten naar welke rekeningnummer ik het geld over kan maken
    Groetjes uit Wapenveld

  • 06 December 2014 - 16:27

    Peter B:

    Goed bezig topper! Is een beste opgave.. Ik heb je even een berichtje op facebook gestuurd;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Tim Bax

Ik ben Tim bax. Ik ben 23 jaar. Ik leef in een groot gezin met veel broers en zussen. Het belangrijkste moment in mijn leven vond plaats toen ik 19 jaar was. Ik leerde Jesus kennen als mijn Redder en Verlosser. En God als mijn Vader. En de Heilige Geest als mijn Helper. Wat ik graag doe in mijn leven is Hem aanbidden in alles wat ik doe! Vandaar deze mooie reis naar Australië.

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 9714

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: