Een wijziging wat betreft de hikaton. - Reisverslag uit Perth, Australië van Tim Bax - WaarBenJij.nu Een wijziging wat betreft de hikaton. - Reisverslag uit Perth, Australië van Tim Bax - WaarBenJij.nu

Een wijziging wat betreft de hikaton.

Door: tim bax

Blijf op de hoogte en volg Tim Bax

01 December 2014 | Australië, Perth

Hee allemaal,

Ik hoorde vandaag dat het hiken niet doorgaat, vanwege tekort aan autos. Dat betekent dat het niet doorgaat maar ipv dit gaan we 2 uur lang the jacob letter op en af lopen. Een grote trap van ik dacht 300 traptreden. Als jullie willen bijdragen dan hoor ik het graag en het liefs zsm.
Deze week hebben we het trouwens over missions. Een man uit nepal spreekt hier. Super grappige man. Zo wordt een goede week! Heb wel heel veel last van mijn lichaam, dus daar mogen jullie wel voor bidden als jullie tijd hebben. God openbaart wel bepaalde dingen, waar het hoogmogelijk vandaan komt. Daar ben ik dankbaar voor, maar heb gebed nog wel echt nodig. Het is erg lastig om met het programma mee te lopen op het moment. Nou jullie weten wer genoeg. Adios!

  • 01 December 2014 - 10:13

    Tamara:

    Niet hiken vanwege een tekort aan auto's? Dan loop je daar toch gewoon heen =P

    Sterkte met Jacob's ladder, serieus. Sterkte. 2 uur lang ik moet er niet aan denken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Tim Bax

Ik ben Tim bax. Ik ben 23 jaar. Ik leef in een groot gezin met veel broers en zussen. Het belangrijkste moment in mijn leven vond plaats toen ik 19 jaar was. Ik leerde Jesus kennen als mijn Redder en Verlosser. En God als mijn Vader. En de Heilige Geest als mijn Helper. Wat ik graag doe in mijn leven is Hem aanbidden in alles wat ik doe! Vandaar deze mooie reis naar Australië.

Actief sinds 14 Sept. 2014
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 9732

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: